neděle 28. prosince 2014

střípky s VÁNOC

tak jako každý z nás má o VÁNOCÍCH nějaké ještě "spešl" PŘEKVAPENÍ..... i na mě čekalo....mám 3 děti,dcery jsou vdané jedna bydlí 400km odsud druhá 20km  a syn už je dva roky pracovně v praze takže nějakých 60km ode mě....je sám a volno tráví tím,že jede za svou mladší sestrou a jejími dětmi-Melánií a Šebastiánem,bydlí těch 400 km od nás....i na letošní vánoce...no ale přijel a druhý den říká Mel"co kdybychom jeli za Martičkou a Emičkou".......juuuuu strejdoooo to by bylo ....NEJKRÁSNĚJŠÍ DAREČEK....a tak dcera sbalila plenky,čajíky,kousátka.....a tepláky ,mikiny....cukroví co napekly dárečky co koupily a ještě co koupil strejda,takže tašek na dárky bylo více než tašek na osobní věci,a vyrazili vlakem 6 hodin ve vlaku hmmmm se strejdou jsme se vůbec nenudili i mimi koukal jaká je to dálka jen valil ty svá kukadla...no ale toto všechno jsem já vlastně nevěděla až......že tedy já babi a jakoby děda...pojedeme za druhou dcerou co bydlí 20km odsud s DÁREČKAMA na druhý svátek vánoční,přijeli jsme otevíráme vrátka-oni vržou-a.....a přiběhla Mel...jéééé babíííí a já jéééé Meliiii-no vejdeme dovnitř a tam už veselo....strejda bavil všechny dětičky a velcí byli také veselí.... takže největší překvapení bylo to ŽE JSME BYLI OPĚT VŠICHNI POHROMADĚ ...já a moje velké a jejich dětičky
náš bílo-modrý stromeček ....příští rok bude asi vyměněn-budeme mít ZELENÝ.....a ČERVENOZELENÉ,možná STŘÍBRNÉ OZDOBY



nová záclona koupená těsně vánocemi,závěsy taky a vymyslela jsem to-jeden pruh tmevě hnědý a druhý světle hnědý myslím,že to vypadá dobře a zajímavě,na okně sou dvě nová světýlka kouličky co visí dolů a nahoře srdíčkový řetěz 


bez DOMÁCÍHO VAJEČNÉHO KOŇAKU by to nebylo ono




JEŽÍŠKOVSKÉ POSEZENÍ strejda s dětičkama

MALÝ a VELKÝ 

1 komentář: