sobota 13. prosince 2014

sluníčkový den

dnes byl UKÁZKOVÝ PROSINCOVÝ DEN....venku 9 stupňů...jak jinak FOŤÁK DO RUKY a šup ven do lesa ...akorát se mi to hodí ....mám ještě malé restíky CHVOJÍ...musím ještě dopřikrýt mojí pidi zahrádku,vytvořit NĚCO NA DVORKU,a...a...a..všude na všech možných obrázcích co se týká VÁNOČNÍ DEKORACE..všichni tvoří VĚNEC POD STROP...pod lustry,natrhala jsem tedy SMRK a JEDLIČKU





takové AMFORY jsou všude,kdysi tady byly huťe...

plno lidí z nich má vytvořený plot.někdo je má jako dekoraci na zahradě......i já...


a to už nám mává...už zapadá no není to nádhera...dnes má SVÁTEK...LUCIE...tak tady mohlo zůstat ještě o něco déle



jako základ jsem udělala věnec z BŘEZOVÝCH VĚTVIČEK.....omotalaVĚTVIČKAMI....stuhu už jsem naměřila s pomocnicema....


už mi to ta malá potvůrka krade

a maminka tady má ocásek

stuhy musí být stejně dlouhé

a visíííííí .......a jak voníííí

máme ho pověšený na chodbě


Žádné komentáře:

Okomentovat