čtvrtek 8. března 2018

procházka

taaak konečně tedy po prvním týdnu pracovním volno....včera jsem vstávala po noční v 13.30 hmmmm nějak mi ta noční zmohla,ale po 5 týdnech lenošení není se co divit,tak jen obídek příprava pradla na hromádky,které se bude prát ......káva,prostřeno....a dnes z rána hned praní hmmmm 4 pračky už se sušily pěkně venku ,z truhlíků jsem vyndala větve borovic smrčků a modřínových šištiček,obídek a hoooonem ven sluníčko svítí....tak brýle,vesta jen tak přes mikinu a šup na PROCHÁZKU....sice jsem ji neměla naplánovanou....tedy trasu tak půjdu kam mi nohy ponesou....nedaleko je "uhlobaronský" zámeček-HOCHPERK....noooo právě jsem zjistila, že BYL.....

všechno...všechno vykáceli...byly tady vysazené vzácné stromy,keře






škoda,že ho zbourali,tedy vlastně byl v katastrofálním stavu ....nechali ho zdevastovat...v 80,90 letech ...tedy1980,90 tady byl dům s pečovatelskou službou a pak ho dostala uhelná společnost ...od té doby chátral a chátral ...hmmm a takto dopadl...jsem zvědava co na pozemku bude

Žádné komentáře:

Okomentovat