čtvrtek 18. května 2017

stoupá..teplota stoupá

jejda venku je takové VEDRO..vedro je prý u studny hihhi...že se skoro nedá nic dělat a já mám volno a mám tolik tolik práce na zahradě...posekáno už je asi 3x....zatím jsem nakoupila pár květinek zařekla jsem se loni,že nicmoc nebudu kupovat...nooo sliby chyby...musím ještě dokoupit ZEMINU DO TRUHLÍKŮ...tak dnes vypráno po půl hodině usušeno...snídaně v trávě..opalování...káva v trávě...sem tam vytrhaný nějaký plevel...opalování....zasazené květinky ...jooo a taky musím dokoupit háky na zavěšení květináčů....jojo LÉTO JE LÉTO
i JUMBÍ se schovala před sluníčkem

kdo si zahraje golf

takové letní.....






1 komentář:

  1. Dnes tedy zatím teplota nestoupá, ale co není může být, že? Hezkou neděli - i když na lehátku asi ne :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat