pondělí 24. dubna 2017

bazén...vířivka....sauna

no konečně mi to zas vyšlo.... ráno setkání s mamčou ve městě ...šup na poštu ona důchodkyně si vyzvedla důchod ja zaplatila AVON... proběhly jsme pár SEKÁČŮ....obídek kávička u mamči...noooo měla jsem naplánováno ,že- návštěva tedy u mamči... nákup...holič...bazén....jojo jedno mi z toho plánu nějak vypadlo...sakraaa HOLIČ no tak nic zas příští týden,to už budu fakt vypadat jako Josef Vojtek....tak si je alespoň zítra nabarvím...na bazénu to bylo supr úplně prázdno až asi po půlhodince přišli 3 lidé vířivka a dnes jéé EUKALIPTOVÁ VŮNĚ v sauně paráda voním ještě teď.....bylo krásně tak když jsem vystoupila z autobusu šup na ZMRZLINKU a když ti JIŘÍKOVÉ mají svátek ...zhřešila jsem......ještě jsem stihla chvilinku posedět na zahradě hmmm posedět-zalívala jsem květinky co mráz nezkosil mačetou :)....trochu vytrhala plevel snědla 7 SEDMIKRÁSEK.....no a to už sedím u TV a PC......dám si kopřivový čaj a budu vymýšlet kam zítra vyrazím na KOLOVÝLET
cestou na bazén jsem vyfotila krásnou SAKURU,máme jich po městě více i alej.....ale to bylo na jiném konci města než jsem šla -tak snad příště


vanilková zmrzlinka a zákusek v místní vyhlášené cukrárně

Žádné komentáře:

Okomentovat