pondělí 13. února 2017

o kolena... o kolena

no a je to tady holt už mi není 22...25 ...30...už asi 14 dní jsem se potýkala s tím,že mi je nějak cizí mé levé koleno-oteklé nepružné po pokleknutí no tedy to vůbec-v práci to už bylo nesnesitelné,kolegyně mi řekla -no může to být i trombosa.....vzala jsem si poslední noční volno,abych dala kolenu pohov ,ale v pátek už jsem šla do nemocnice -a začal kolotoč po doktorech-chirurg jj nevidím v tom nic z mého oboru snad-ARTROZA...pošlu vás na INTERNU-p. doktor mi poslala na krev -ta byla v pohodě no jo sakra co by to mohlo být ,změřila obvod lýtka ten se lišil o 1,8cm od pravého prohmatala v podkolení ,lýtko jééééé to neměla dělat-no pošlu vás na SONO....tam tedy vyloučili trombozu a joooo mám to zvolala p.doktorka když jsem ležela na břiše a ona mi přejížděla zmiňovanou podkolení jamku-máte prasklou BAKEROVU PSEUDOCYSTU.......tak zpátky na internu,a jelikož už byl pátek 13.30 to si můj obvodní dával kávičku už doma ....sobota neděle....tak v pondělí tedy dnes ráno šup za ním ať mi vypíše NEMOCENSKOUa jak už mi doporučila doktorka z interny -objednat se na ORTOPEDII ....tak teď budu 14 dni doma sedět a čekat na p.ortopeda až bude mít čas -mám si to ledovat žádný pohyb hmmmm to zrovna já a bez pohybu jooo ,ale tentokrát jsem opravdu odepsaná z nohou to moc nejde ,když déle sedím tady na kancelářské židli oooooouuu bolí a natéká ,tak ho musím rozchodit no a pak si sednu do křesla k televizi.......no nevím jak dlouho mi to nicnedělání vydrží............................venku jako naschvál svítí sluníčko tak mám alespoň otevřená okna-žádné focení žádné procházky :'(

Žádné komentáře:

Okomentovat