pátek 30. prosince 2016

před ...mezi ..po..

PŘED vánocemi jsem si říkala hurááá budou VÁNOCE...nojooo,ale já neměla ani jeden koupený dárek ...a to nám přibyl do rodiny nový chlap...nejstarší dcera vyměnila otce svých dětí za otce svého dítětě---jéééé-to až později  :) :)...právě k nim jsem byla pozvaná strávit svátky...nějak ten rok rychle utekl,pořád jsem měla dost času NĚCO koupit jooo,ale CO ještě že máme AVON ,tak nějakou tu kosmetiku,no nic koupím to na poslední chvíli -jela jsem tedy do velkoměsta hned ráno že vše oběhnu ,a taky jsme se domluvily s dcerou že přijedou a holčičkám dám jejich první dárek-VÝSTAVA PANENEK.........jjj ale to by si babička tedy já musela přesně přečíst dokdy je výstava -no končila zrovna den před....tak jsme v klidu nakoupily maso...pečivo...salámy.....uklidnily jsme se v second handu...koupily jsme si tento rok tak terndové VÁNOČNÍ SVETRY....a---- nastal DEN SVÁTEČNÍ--ŠTEDROVEČERNÍ---rozbalovai jsme dárky myslím že i nový člen rodiny "zeťák" byl spokojený se skvěle padnoucí košilí ,holčičky jen ...jééééé to jsem si přála jéééé zrcadlo jéééé šatičky...jééé židlička na ryby jééé vak na ryby...a-dcera mi tak nějak podstrčila malinkatou obálku-jj všimla jsem si ,že ti dva něco šmudlí v kuchyni na stole-BABIČKO PĚKNÉ PROŽITÍ VÁNOČNÍCH SVÁTKŮ TI PŘEJE TVŮJ 5 VNOUČEK--------------tak to je nejkrásnější dárek                                                                                     druhý svátek už jsem jela domů musím mám někde venku KOČKU DOMÁCÍ....je zvyklá se mnou doma a když je zima prospí den na křesle ,na židli pěkně v teplíčku.......jj čekala na mě na okně ....napapala se a šup do křesla....a já uklízela sekala dřevo ...třísky...prý přijdou mrazy...v pátek jsem si ještě něco dokoupila a teď už jen čekám-e  s JUMBÍ na
POSLEDNÍ DEN V ROCE .....

Žádné komentáře:

Okomentovat