středa 12. července 2017

městem

i když je pršivo a celkem chladno,vydala jsem se do města....nějak jsem nestíhala začátek měsíce kdy měla sestra narozeniny...kdy by...:'(....................po vystoupení z autobusu jsem hned zamířila na vlakové nádraží-koupit si jízdenku na příští týden,tedy nejen jízdenku ale tentokrát raději i místenku-jsou prázdniny...tak u pokladny hlásím...na 17 regionální jízdenku a místenku do ....nene žádnou slevu nemám ....platím kartou ...ano ...ano...JEJDA JÁ TO SPLETLA...JÁ VÁM TU JÍZDENKU DALA NA DNEŠEK... hmm no nic tak znova a přiložte kartu-hmmm tak to mám zaplacené duo...JOOO  PENÍZE VÁM PŘÍJDOU DO TŘÍ DNŮ ZPÁTKY ...tak hlavně že jsme to daly do pořádku .......a hurá dál po povinnostech co jsem si naplánovala....hned u nádraží je květinářství,kde mi paní uvázala moc pěknou KYTIČKU NA HROBEČEK.....

most přes řeku-říčku v období deště obrřeka-minulý týden byla zas v televizi....cesta vede strání na městský hřbitov....samozřejmě jak jinak NEŽ DO KOPCE....





KRASAVICE krasavice.....

a to už jdu zpátky ...na autobus a ryyyychle domůůů bude pršet


Žádné komentáře:

Okomentovat