středa 28. června 2017

červené kuličkování

no tak to je něco pro mě ...u maminy jsem si nasbírala RYBÍZ hmmmm ale co s tím ....našla jsem recept od IVANY JIREŠOVÉ-na dno formy namačkáme dětské piškoty,zalijeme piškotovým těstem-já to vylepšila,že na mírně "zapečené" těsto jsem rozlila tvaroh s cukrem vajíčkem rumíkem....a navrh pokladla ČERVENÝ RYBÍZ,NAKONEC TĚSTA BYLO TOLIK,ŽE MÁM DORTOVOU FORMU A SKLENĚNOU ZAPÉKACÍ MÍSU :) :)   






v pozadí už se rýsuje LEVANDULOVÝ SIRUP-pouští fialová barva-zítra bude hotovo

a protože RYBÍZ  mi zbyl-další recept je z "MOJE ZAHRÁDKA"...                                                                                                   RYBÍZ 'a la BRUSINKY                                              červený rybíz,cukr,2-3 kousky hřebíčku,celá skořice,citron,2 kousky nového koření,trochu rumu        je to vynikající příloha k svíčkové ,k pečenému masu


Žádné komentáře:

Okomentovat