sobota 8. dubna 2017

zase ta BEROUNKA

tak zas k vodě....přívoz v DAROVÉ prošel částečně rekonstrukcí....natřeli ho na krásně modrou barvu...jela jsem to omrknout...kousek od přívozu je stará elektrárna škoda že je za vratama a nedá se jít blíže,po překonání zpátečního kopce jsem si poseděla na DAROVANSKÉM GOLFOVÉM HŘIŠTI-a pod ním trochu ve stráni jsou VODOPÁDY DÍRKA......škoda,že obec trošku lépe neudržuje přístupovou cestu.....no ale co je to oproti tomu co mě překvapilo úplně nejvíce -dole v ústí DAROVANSKÉHO POTOKA jsou dvě chalupy a majitelé částečně zabrali uzemí,že snad je jejich no katastrofa ...les je opásaný červenobílými paskami a dole pod vodopádem byla lávka -ta je odhozená mimo ....nechápu.....a zpátky lesem k parkovišti a zas ten kopec sakraaa plíce to nějak  nedávají







krásné dva prázdné domečky asi pro,že Berounku měli často na zahradě











vodopád DÍRKA-prostě blíž to nejde ani z jiného úhlu



 ...tak jsem si natrhala KOPŘIVY-ještě teď mi pálí prstíky..

Žádné komentáře:

Okomentovat