středa 10. dubna 2013

po včerejší návštěvě pana doktora jsem zavřená doma neovládám skoro svoje tělo jsem ouplně odrovnaná....3 týdny jsem se sama snažila vyléčit,ale nevyšlo to,opravdu jsem musela navštívit našeho pana obvodního,poseděla jsem si v čekárně 4,5 hodinky a za půl hodky po prohlédnutí jsem vyfasovala 2 recepty....paní lékárnice se mi raději zeptala jestli si doplatím a já "proč nééé" hmmmm doplatek 471 korun českých ale tak co neudělám pro svoje zdraví,že dnes na plicním snímeček na oční kapičky za 150 kč v pondělí na kontrolu tak uvidíme jak mě léky dají dohromady ......kolegyn'ky s práce mi pořád SMSkují asi mě hlídají jestli jsem se neudusila záchvaty kašle -ani nemůžu za holčičkama ,abych je nenakazila,tak budu číst a číst možná něco malého jarního vytvořím

věci každodenní potřeby

Žádné komentáře:

Okomentovat